Kariera
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Anex Tourism Group – działamy od ponad 29 lat w wielu krajach. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Rezydent Turystyczny Turcja
Miejsce pracy: Turcja
- doświadczenie na stanowisku rezydenta (min. 1 sezon);
- znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny;
- nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta;
- dyspozycyjność od kwietnia do października
- wysoka kultura osobista;
- odpowiedzialność i sumienność;
- odporność na stres;
- zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- zdolności organizacyjne;
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym transport do miejsca destynacji i lot powrotny do Polski, zakwaterowanie i samochód służbowy;
- warunki finansowe oparte na podstawie i systemie prowizyjnym;
- pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole;
- możliwość rozwoju;
- możliwość przedłużenia współpracy na kolejne sezony.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Kierownik Sprzedaży B2B & B2C
Miejsce pracy: Gdańsk
- Koordynowanie pracy salonów własnych firmy oraz podległych odziałów Back Office;
- Przygotowywanie planów sprzedaży dla poszczególnych salonów własnych;
- Kontrolowanie sprzedaży salonów własnych z uwzględnieniem priorytetów sprzedażowych dla firmy;
- Kompletowanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych przygotowywanych przez pracowników salonów własnych;
- Opracowywanie grafików pracy dla pracowników salonów sprzedaży;
- Przygotowywanie raportów sprzedaży salonów własnych;
- Współtworzenie standardów i procedur oraz monitorowanie ich stosowania;
- Działania dążące do utrzymywania wysokiej jakości obsługi Klienta w salonach własnych – kontrola jakości;
- Zatrudnianie, szkolenie, analiza i ocena osiągnięć pracowników biur sprzedaży i Back Office;
- Analiza rynku i wprowadzanie nowych rozwiązań;
- Wyszukiwanie lokali pod biura sprzedaży i Back Office;
- Negocjowanie warunków najmu lokali;
- Działania dążące do zachowania zgodności prawnej w biurach sprzedaży i Back Office;
- Współpraca z Dyrektorami Sprzedaży;
- Wsparcie Dyrektora Sprzedaży B2B w pilnych sprawach związanych z funkcjonowaniem regionu;
- Wsparcie Dyrektora Sprzedaży B2B w koordynowaniu pracy Back Office.
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży turystycznej lub pokrewnej
- Znajomość rynku turystycznego i aktualnych trendów (B2B i B2C)
- Umiejętność budowania relacji i prowadzenia negocjacji handlowych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i strategiczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Kreatywność, samodzielność i zaangażowanie
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej;
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- szkolenia;
- opiekę medyczną;
- zniżki na wakacje;
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Wszystkie sekcje
Kierunki
ŁAP NAJLEPSZE OKAZJE!
Chcesz być na bieżąco z najnowszymi ofertami, promocjami i inspirującymi pomysłami na podróże? Zapisz się do naszego newslettera i odkrywaj świat z Anex!