Infolinia dla Klientów
Działy operacyjne
Aby otrzymać fakturę dla klienta z rozbiciem cenowym na poszczególnego uczestnika formularz musi być przesłany do nas najpóźniej do dnia zakończenia imprezy turystycznej. Faktury do których formularz dostarczono po wskazanym terminie będą wystawiane na łączną kwotę na jedną osobę fizyczną bez wyszczególniania uczestników.
Faktury są wystawiane do 15-go dnia miesiąca następującego po dokonaniu sprzedaży. Ważne! Do każdej rezerwacji konieczne jest przesłanie osobnego formularza.
Formularz dostępny w zakładce DOKUMENTY: link
Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: 7-cyfrowy numer umowy Anex, dane uczestników (imię, nazwisko oraz adres e-mail), termin imprezy oraz nazwę hotelu. Brak tych danych może znacznie utrudnić rozpatrzenie zgłoszenia i wydłużyć czas jego rozpatrywania.
Siedziba firmy:
Orex Travel Sp. z o.o. (nazwa handlowa firmy Anex Poland)
Aleje Jerozolimskie 132, 02-305 Warszawa
Pn - Pt 10:00 - 20:00, Sb 10:00 - 15:00
Niedziela - zamknięte