Kariera
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Anex Tourism Group – działamy od ponad 29 lat w wielu krajach. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Galeria Riviera, Gdynia
- sprzedaż oferty Anex Tour w naszym salonie sprzedaży,
- kompleksowa obsługa rezerwacji,
- odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne,
- tworzenie i prezentacja ofert dopasowanych do potrzeb Klienta,
- udzielanie informacji Klientom,
- rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych,
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (mile widziane w branży turystycznej),
- znajomość najpopularniejszych kierunków wakacyjnych,
- umiejętność budowania relacji z Klientem,
- komunikatywność i dobre zdolności interpersonalne,
- otwartość na nowe wyzwania i chęć rozwoju,
- odporność na stres i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
- podstawowa znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość pakietu MS Office,
- dokładność, terminowość i zaangażowanie,
- elastyczność i dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie turystycznej,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- udział w wyjazdowych szkoleniach produktowych,
- elastyczny system pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Radom, Płock, Lublin, Kraków, Katowice, Gdynia, Poznań, Biesko-Biała
- sprzedaż oferty Anex Tour w naszym salonie sprzedaży,
- kompleksowa obsługa rezerwacji,
- odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne,
- tworzenie i prezentacja ofert dopasowanych do potrzeb Klienta,
- udzielanie informacji Klientom,
- rozwiązywanie codziennych problemów operacyjnych,
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (mile widziane w branży turystycznej),
- znajomość najpopularniejszych kierunków wakacyjnych,
- umiejętność budowania relacji z Klientem,
- komunikatywność i dobre zdolności interpersonalne,
- otwartość na nowe wyzwania i chęć rozwoju,
- odporność na stres i umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
- podstawowa znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- umiejętność pracy zespołowej,
- znajomość pakietu MS Office,
- dokładność, terminowość i zaangażowanie,
- elastyczność i dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie turystycznej,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- udział w wyjazdowych szkoleniach produktowych,
- elastyczny system pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Specjalista ds. Turystyki (Back Office)
Miejsce pracy: Poznań, Warszawa
- kompleksowa obsługa rezerwacji;
- odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne;
- udzielanie informacji Klientom i współpraca z Agentami;
- wsparcie techniczne agencji sprzedaży;
- pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów operacyjnych;
- kontakt z kontrahentami;
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- wysoka kultura osobista;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- empatia, otwartość, umiejętność budowania relacji;
- otwartość na nowe wyzwania i chęć rozwoju;
- duża odporność na stres i efektywność w rozwiązywaniu problemów;
- podstawowa znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość pakietu MS Office;
- komunikatywność i zdolności interpersonalne;
- terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- uczciwość, odpowiedzialność, zaangażowanie i punktualność.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie turystycznej,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- udział w wyjazdowych szkoleniach produktowych,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zniżki na wakacje,
- prywatną opiekę medyczną,
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com
Główna Ksiegowa
Miejsce pracy: Warszawa
- zarządzanie i koordynacja pracy działu księgowości Spółki,
- prowadzenie pełnej księgowości spółki,
- kontrola nad procesem zamykania miesiąca,
- kontrola i bieżąca weryfikacji dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- kontrola nad prawidłowym rozliczaniem podatków, sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, JPK, VAT) oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
- sporządzanie deklaracji GUS,
- przygotowanie rocznych oraz okresowych sprawozdań finansowych,
- monitorowanie oraz stosowanie zmian w przepisach podatkowych, identyfikowanie problemów podatkowych,
- rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS) i biegłymi rewidentami.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe finanse i rachunkowość,
- minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku Głównej księgowej/Zastępca Głównej Księgowej,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,
- praktyczna znajomość przepisów podatkowych w obszarze podatku VAT i CIT,
- doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych,
- umiejętność pracy na nowoczesnym systemie ERP (znajomość MS Dynamics (Navision) będzie dodatkowym atutem),
- umiejętność pracy zespołowej i efektywnej komunikacji,
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, terminowość i rzetelność.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie turystycznej,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- zniżki na wakacje,
- prywatną opiekę medyczną,
- nieformalną, przyjazną atmosferę w biurze.
Osoby zainteresowane i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem w języku polskim oraz angielskim na adres: pl.cv@anextour.com