Ty decydujesz jak podróżujesz
Oferujemy wygodne połączenia lotnicze z maksymalnie jedną przesiadką oraz korzystne godziny podróży, zapewniając wygodę i sprawną organizację. Dla podróżnych dostępny jest wybór klas podróżowania, obejmujący ekonomiczną oraz biznes premium, a także możliwość dostosowania długości pobytu i wybór spośród atrakcyjnych 4-5 gwiazdkowych hoteli z naszej bazy Anex Tour. Dodatkowo, zapewniamy luksusowe indywidualne transfery VIP oraz wsparcie telefoniczne 24/7, aby zagwarantować pełen komfort i bezpieczeństwo w trakcie podróży.
Zobacz jakie to proste
Wybierz termin oraz ilość nocy
Wybierz hotel
Wybierz przelot
Wybierz dodatkowe usługi
Wolność i bezpieczeństwo w podróży
- Masz do wyboru szeroki zakres terminów i możliwość zdecydowania, jak długo chcesz spędzić urlop. Pozwoli Ci to idealnie dostosować wakacje do swoich potrzeb.
- Oferujemy zarówno znane miejsca, jak i urokliwe zakątki. Niezależnie czy lubisz miasta czy egzotykę, nasza oferta pozwoli ci cieszyć się relaksem i zwiedzaniem.
- Dzięki naszej stałej, zdalnej opiece, możesz cieszyć się poczuciem pełnego bezpieczeństwa.
Wolność i bezpieczeństwo w podróży
Usługi
Ważne informacje i przydatne wskazówki
- Istnieje możliwość dokonania rezerwacji wycieczek opartych o przeloty liniami REGULARNYMI 5 dni przed planowanym wyjazdem.
- W przypadku przelotów rejsowych obowiązują zasady przewozu bagażu, w zależności od zarezerwowanej taryfy lotniczej, zgodnie z zasadami przewoźnika.
- Limit bagażu na danej trasie będzie widoczny na biletach lotniczych.
- Przy imprezach bazujących na połączeniach rejsowych wystawiane są bilety elektroniczne.
- Odprawa rozpoczyna się na 2-3 godziny przed wylotem, w zależności od linii lotniczej.
- Podane godziny przelotów są przybliżone i mogą ulec zmianie. Prosimy o potwierdzenie godzin wylotu na 24 godziny przed planowanym wylotem.
- Data wylotu jest dniem rozpoczęcia, data powrotu dniem zakończenia imprezy.
- Rezerwacje imprez turystycznych opartych o przeloty rejsowe zawierane są na zapytanie/do potwierdzenia.
- Cena zarezerwowanej imprezy turystycznej może ulec zmianie, ze względu na konieczność weryfikacji aktualnej taryfy u przewoźnika. W terminie do 48 godzin od założenia rezerwacji Organizator potwierdzi ostatecznie cenę oferty lub przedstawi ponownie skalkulowaną ofertę do akceptacji Klienta.
- Chcielibyśmy zwrócić uwagę na fakt, że organizator wycieczki zastrzega sobie prawo do unieważnienia zgłoszenia, jeśli potwierdzenie zakwaterowania w hotelu przekroczy termin wystawienia biletu na standardowy lot.
- Warto mieć na uwadze również, że linia lotnicza posiada prawo do odwołania lub opóźnienia lotu, wymiany samolotu oraz zmiany trasy przelotu, jeśli takie działania wynikają z potrzeb bezpieczeństwa lotu lub są skutkiem żądania właściwych organów.
- W przypadku rezerwacji wycieczki dla osoby o dwuczłonowym nazwisku lub imieniu, prosimy o wprowadzenie danych bez spacji i innych znaków.
- W sytuacji, gdy dokonujesz rezerwacji dla osoby, która oczekuje na wydanie paszportu zagranicznego, możliwe jest to tylko wtedy, gdy imię, nazwisko oraz data urodzenia pozostają niezmienne. Po uzyskaniu paszportu, konieczne jest przekazanie wszystkich odpowiednich danych organizatorowi wycieczki.
- Ponadto, warto pamiętać, że firma odpowiedzialna za organizację wycieczek, czyli ANEX Tour, nie wydaje wiz tranzytowych.
- W przypadku wycieczek opartych o przeloty regularne/rejsowe po dokonaniu rezerwacji należy natychmiast wpłacić zaliczkę w wysokości 25 % wartości imprezy, jeśli do wylotu jest nie mniej niż 30 dni. Po upływie tego terminu wymagana płatność to 100 % ceny wycieczki.
- W przypadku nieopłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie, zgłoszenie zostaje automatycznie anulowane. W przypadku zmiany rezerwacji wycieczki REGULARNEJ koszt może ulec zmianie ze względu na zmiany wprowadzone przez linię lotniczą.
- Dokumenty podróży (bilety lotnicze, voucher hotelowy, ubezpieczenie) będą dostępne do pobrania na indywidualnym koncie klienta w strefie klienta, po opłaceniu 100% wartości wycieczki.
- Przy wyborze wycieczki naliczane są dopłaty i zniżki dla wszystkich pasażerów wskazanych we wniosku.
- Usługa transferów lotniskowych nie jest wliczona w cenę wycieczek REGULARNYCH. Podczas rezerwacji należy dodać je klikając w listę usług dodatkowych.
- O wszystkie dodatkowe usługi związane z lotem regularnym należy zwrócić się samodzielnie do przewoźnika po dokonaniu płatności i otrzymaniu biletów.
- Istnieje możliwość rezerwacji online wycieczki dla niemowlęcia (infanta), poprzez zaznaczenie ilości dzieci i wpisania dokładnego wieku dziecka. Linie lotnicze pobierają opłaty za przelot dla dzieci do 2 lat.
- Rezerwując wycieczkę REGULARNĄ dla dziecka należy pamiętać, że kategoria „Dzieci” obejmuje pasażerów w wieku od 0 do 12 lat. Dziecko powyżej 12 roku życia rejestrowane jest jako osoba dorosła.
- Powiadomienia o wycieczkach REGULARNYCH wysyłane są na adres e-mail podany podczas rezerwacji wycieczki.
- Do klienta wysyłane są następujące wiadomości:
- powiadomienie o pomyślnej rezerwacji, ze wszystkimi składowymi wycieczki oraz kwotą zaliczki
(25%). To powiadomienie nie jest jeszcze potwierdzeniem rezerwacji!
- potwierdzenie wycieczki, po otrzymaniu którego należy pilnie opłacić rezerwację wycieczki.
- przypomnienie o płatności, zmiana terminu lub harmonogramu, informacja o wystawieniu biletów lub anulowaniu zamówienia.
- Warunki płatności, zmiany danych pasażerów, anulacje dokonywane są ściśle według zasad ustalonych przez przewoźnika. Można się z nimi zapoznać po wprowadzeniu danych pasażera i naciśnięciu przycisku „Przelicz”.
- Większość linii lotniczych wyklucza możliwość zmian nazwisk. Korekta nazwiska do 2-3 liter jest bezpłatna/ FOC (większość linii lotniczych).
- Jeśli popełnisz błąd podczas rezerwacji wycieczki REGULARNEJ, zmian możesz dokonać wyłącznie na pisemną prośbę. Możesz też anulować wniosek i ponownie zarezerwować wycieczkę z odpowiednimi lotami i usługami.
- Jeżeli któryś z uczestników z jakiegokolwiek powodu nie stawił się na przelot, linia lotnicza może automatycznie odwołać wszystkie kolejne odcinki lotu.
- Po otrzymaniu biletów uczestnik może samodzielnie zamówić niezbędne usługi dodatkowe u przewoźnika pod numerem biletu/PNR.
- Organizator podróży zapewnia wsparcie przy wybranych dodatkowych usługach: zamawianie kołyski dla dziecka, przewóz osób niepełnosprawnych, koordynacja transportu sprzętu sportowego, zamawianie dodatkowego miejsca pasażera, koordynacja transportu zwierząt domowych.
- Uczestnik proszony jest o bezpośredni kontakt z przewoźnikiem w celu dodania bagażu, wyboru miejsca w samolocie, zamówienia dodatkowych posiłków. Dodanie oraz odprawa bagażu możliwa jest wyłącznie poprzez oficjalną stronę internetową linii lotniczej, aplikację mobilną lub w kasie biletowej lotniska odlotu po wystawieniu biletów.
- Zmiany w rezerwacji wycieczek REGULARNYCH możliwe są wyłącznie na pisemny wniosek za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.anextour.com.pl.
Zgodnie z międzynarodowymi przepisami przewozu lotniczego „Oświadczenie o odmowie przewozu lotniczego i zwrot środków może zostać przyjęte do rozpatrzenia wyłącznie od pasażera wskazanego na bilecie. W przypadku nieletnich dzieci mogą zrobić to tylko ich rodzice lub opiekunowie prawni.
Bez prawidłowo wypełnionego wniosku nie można przyjąć odmowy przewozu.