Hotel Nana Golden Beach
- Greece,
- Crete,
- Hersonissos
Data otwarcia: 1985 rok
Odnowiony w 2020 roku
Hotel usytuowany na powierzchni: 75000 m2
Na terenie hotelu: restauracje, bary (4), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen kryty,baseny odkryte (5), zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci (7) -działają w godzinach 10:00-17:00
- Informacje
- Usługi i posiłki
Położenie
ok. 2 km od Hersonissos, ok. 25 km od lotniska w Heraklionie-HER
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysto-żwirowa, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.
Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży
Zakwaterowanie
Zlokalizowane są w 11 bungalowach:
• 8 bungalowów (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
• bungalowy signature sea front dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• Deluxe Bungalow Room Garden View / DBL 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, łazienka (wanna lub prysznic), balkon lub taras
• Premium Bungalow Room Sea View / DBL 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, łazienka (wanna lub prysznic), balkon lub taras
Uwagi
****Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
***W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
**Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2-3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2-3 godziny po południu.
ŁAP NAJLEPSZE OKAZJE!
Poprzez kliknięcie w przycisk “Zapisz się”, potwierdzasz, że zapoznałeś się z
„Polityką prywatności”